Spotkanie w ramach kampanii Wiem, co podpisuję

Pośpiech zazwyczaj okazuje się złym doradcą. Wiedzą o tym przedstawiciele handlowi działający w imieniu i na rzecz różnych dostawców usług telekomunikacyjnych. Niestety wciąż zdarza się, że działania niektórych z nich są nieuczciwe. Co zrobić, aby nie paść ofiarą oszusta? O czym należy pamiętać podczas zawierania umów?

Na te i inne pytania odpowiadamy podczas spotkań w ramach kampanii „Wiem, co podpisuję" . Np. Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni, w przypadku umów zawartych na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, np. w domu abonenta. Jeśli pochopnie podpisałeś umowę, czujesz się wprowadzony w błąd, oferta jest niekorzystna – możesz od niej odstąpić! Wystarczy wysłać oświadczenie przed upływem 14 dni. W oświadczeniu podaj imię i nazwisko, adres, numer telefonu, numer umowy i datę jej zawarcia.